fredag 26 juni 2009

Sommar värme och glädje

Hej!

Nu har det äntligen blivit sommarväder! Vad jag har längtat, och det tror jag inte jag är ensam om.

Nu sitter jag här i Göteborg, en riktigt härlig stad tycker jag!
Kan inte blogga så mycket nu så det får bli mer när jag kommer hem.

Kameran är med som vanligt, så vi får se om det blir några fina sommarbilder.

Annars så har jag varit i en kompis stuga, jätte fint var det, och jag badade, jag som är världens badkruka, det var nog 17 grader i vattnet eller nått, iskallt för min del.
Så där ska ni iallafall få se lite bilder från.

Nä nu ska jag sluta för att byta kläder och få en härlig dag på stan och mysiga fik med min vännina.

Ha en bra sommar!
Love Sofia

1 kommentar:

  1. Tack för titten idag och tack för att du presenterade dig. Det är så kul att få ett ansikte på namn......
    Hoppas att jag kommer ihåg dig nästa gång.
    Påminn mig lite snällt ifall jag ser handfallen ut....
    Kram-Kram

    SvaraRadera