torsdag 16 juli 2009

Tillbaka igen efter min semster!


Hej igen!

Nu har jag haft ledigt ett tag från bloggandet!

Har haft en mysig sommar hittills och nu börjar jag jobba igen.

Tänkte visa lite fynd jag hittat på senaste.

Det här lilla huset fick jag av mamma, men jag har målat om det till vitt, så nu blev det jätte fint.



Sen har vi de här två pasta burkarna, som jag blev alldeles kär i när jag gick in på myrornas, makaroner och spaghetti har jag fyllt dom med. Toppen!

Har ni haft en bra sommar? Jag hoppas det, ni ska nog få se några sommarbilder ochså men lite senare.

Love Sofia





2 kommentarer:

  1. Tack för din kommentar och tipseriet om mig på din blogg.
    Hoppas att du har en fin semester.
    Själv drar jag upp till Idre ett par dar och myser.
    Kram-KRam

    SvaraRadera
  2. Halloj!!!
    Margarinlådan hittade jag i mina föräldrars förråd, vet inte var de hittat den,tyvärr =(
    Har du haft det bra?
    Välkommen tillbaka =)
    Kram Fia

    SvaraRadera