lördag 6 juni 2009

Ibland blir man glatt överraskad!


Godmorgon alla söta!

Hann tyvärr inte skriva något igår, hade en dag som var fullspäckad.
Vid halv 7 tiden, på kvällen kom det hit 11 stycken gympatjejer, vi hade avslutning i min lilla etta! 12-15 åringar, så det var mycket skratt och prat.
Dom blev kvar till 23 och sen var jag helt slut.
Titta vad dom hade med sig till mig, för att dom fick komma hit =)

Hur gulligt som helst, inte alls något som jag förväntat mig, men TACK!

Love Sofia ♥

4 kommentarer:

  1. Søte Sofia:)

    Så koselig kommentar du har lagt inn hos meg:)
    Koselig meg med nye besøk.
    Nydelig blogg du har!
    Kommer gjerne igjen!

    Good klem Malin

    SvaraRadera
  2. Vad härligt med tjejfest...här har vi just avslutat sillen och solen lyser faktiskt från en blå himmel denna nationaldag och så klart är flaggan hissad, ha en fin dag, kram

    SvaraRadera
  3. Hej hej, jaa kommer visa lite saker imorgon hoppas jag.
    Fortsatt trevlig helg, kram

    SvaraRadera
  4. Hej, gulligt av dina tjejer. Jättehärlig bukett.
    Burken med bakpulver fick jag på köpet då jag handlade bakpulver på matekonomen för några år sen. Från Santa Maria, kanske går att höra av sig till dom...
    Kram Camilla

    SvaraRadera