torsdag 4 juni 2009

Hemma mysdag!


Godmorgon kära läsare!
Ännu en dag med regn och rusk, det blir nog en stanna inne dag för min del.
Ska fortsätta pyssla lite. :)
Här är ett pyssel jag gjorde för ett tag sedan, ville att de skulle se lite bättre ut på vardagsrumsbordet, än den tråkiga tändsticksasken som brukar ligga där!


Här kommer även lite bilder jag tog på min promenad igår som jag lovade.

Jag blir alltid så fascinerad när jag ser de här små husen de är så himla söta.



Blommor blommor blommor. Att de kan var så underbart vackra!

Love Sofia ♥

4 kommentarer:

  1. Hej Sofia! Vilken fin promenad med många härliga blickfång, som de söta husen och blommorna. Jag använder Landoras halvblanka färg, ( finns bl.a på Ica ) på just detta skåpet valde jag antikvit, annars använder jag mest vit kulör. Grundfärg först ett lager sedan ca 2-3 lager halvblank tills det täcker. Kram på dig / Paula

    SvaraRadera
  2. Hej Sofia! Tack för titten inne hos mig...Vad kul med en ny "bloggerska"! Vilka fina bilder du tagit på husen o blommorna! Må Så Gott! Kram Therese

    SvaraRadera
  3. Vilka vackra omgivningar du bor i...viken del av landet är detta ifrån...det är väl bara att njuta kan jag tro av allt det fina du får på din runda...kram

    SvaraRadera
  4. oh sofia du har verkligen det vackraste namnet på din blogg!

    såååå vackra rabatter du visar, ryser av vällust!

    najsig tändstickask!

    varmkram lotten

    SvaraRadera