lördag 13 juni 2009

Små fynd!

Nu var det länge sedan, förlåt!
Men jag har haft mycket att göra nu, sen har ag torsdag och fredan firat två tjejer som tagit studenten.
Väldigt trevligt.
Igår blev jag bjude på underbart god smörgåstårta, det är nog en av mina favoriter.
Kändes som att jag aldrig ville att min bit skulle ta slut.

Har inte hunnit pyssla så mycket men jag har varit och köpt penslar.
Förra veckan hittade jag två jätte söta stolar, som man kan öppna sitsen på.

Ja såg dom direkt när jag kom in och blev förälskad i dom.
Men jag ska måla dom vita.

Hittade även denna jätte söta pallen, som jag kände att jag bara måste ha. Även den ska få bli vit. Allt köpt på myrornas i Gävle.


Love Sofia ♥

4 kommentarer:

  1. Hej & Tack för ditt besök & kommentar i min blogg. Ha ne bra dag. Mvh Titti

    SvaraRadera
  2. ohh det kommer bli superfina, vilka fina fynd! ha en gooo helg! varmkram lotten

    SvaraRadera
  3. Dom kommer bli jättefina. Kul att se resultatet sen...
    Ha en skön söndag
    Kram A-K

    SvaraRadera
  4. Tack för titten hos mig..Hoppas allt är bra med dig! Kram Therese

    SvaraRadera