tisdag 2 juni 2009

Dåligt väder är inte alltid så dåligt!


Idag är det dåligt väder så jag ska nog pyssla lite, har köpt söta små hjärtan på butiken i Gävle som heter MadameNyberg http://www.madamenyberg.blogspot.com/,

Cilla du måste komma hit och titta, den var jätte söt, typiskt din affär.


Dom här ljustakarna hittade jag på Myrornas i Skellefteå. Sen har jag målat dom vita och satt i gröna ljus, så det passar till våran lägenhet.

Det blev verkligen ett lyft här inne, så jag är jätte nöjd.

Love Sofia ♥



9 kommentarer:

  1. Tack för kommentaren hos mig.
    Välkommen till bloggvärlden. Det är så kul att få inspiration och ideer av andra.
    Jag följer gärna din blogg
    Lycka till
    Kram Anna-Karin

    SvaraRadera
  2. Hej!!!
    Vad roligt att hitta hit =)
    Tack snälla för att du vill vara med och tävla och att du länkade. Jag blir jätteglad!!!! =)
    Skoj att du startat en egen blogg, ska bli spännande att följa =)
    Kram Fia

    SvaraRadera
  3. Jo i början är allt jättenytt och massor händer samtidigt på bloggen. Jag har bara hållt på med min sen i mars =)
    Det gäller att inte ge sig.
    Jag hade aldrig kunna drömma om att "träffa" så här många underbara människor som jag har gjort genom bloggen. Man får fråga och be om hjälp,jag gör det ännu =)
    Cilla har hjälpt mig bland annat =)
    Kram Fia

    SvaraRadera
  4. Vad fint du gjort.:-) Kram

    SvaraRadera
  5. Hahahha jösses vad gräslig bilden är på mig, på dina blogg följare.
    Kan säga så här att jag ser ut som på bilden på min blogg. Och till min grymma fasa så ser jag tandlös ut på dessa små bilder som blir när jag skriver kommentarer hos folk!!! Men jag HAR ALLA TÄNDER!!! =)

    Jo man måste våga ta för sig och skriva ihärdigt, påminna folk att man finns.
    Nu skulle jag inte kunna ha en fungerande vardag utan min(a) bloggar.
    Synd bara att man inte kunnat vara med på stora bloggträffen.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Spegel-ljusstakar är jättefint och dina med hjärtan är så söta. Det var ett bra fynd. Och visst är det kul och pyssla, nu försvinner det fina vädret ett tag, då blir det pyssel.
    Kram till dig
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  7. Hahha ja jag skyller på krympningen av bilderna =)
    Jo ang antal besökare, om du går in på ex min blogg och scrollar ned till mina besökare så kan du klicka på siffrorna. Då kommer du till den sidan som styr allt. Där får du skaffa en inloggning.
    Följ sedan anvisningarna på hur du ska klistra in i koderna på din blogg för att få det att fungera =) Finns många att välja mellan.

    Jo det var en bloggträff i Stockholm för typ 1 månad sen tror jag, men jag bor i Umeå och kunde inte åka.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Jaa, det var ju inte för inte som jag skickade Lena på uppdrag att shoppa till mej, förstår inte att ni missat att ta mej dit;-)
    Jag har jobbat hur mycket som helst sedan ni åkte, idag var jag på plats kl.9 o kom hem kl.23. Vi inventerade en del efter stängning. Men det blir trevlig lön sen:-)) Så nu är det bara att shoppa!!
    Hoppas allt är bra med er! Du ville ju ha min mailadress, den finns på bloggen- jag kollar både blogg o mail lika ofta. Hör av dej om du undrar något. Jag tycker du ska skaffa räknare på din blogg!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  9. För besöksräknare: Gå in på susnet.se o registrera dej sen finns anvisning hur du gör.
    Kram Cilla

    SvaraRadera